Yaptırdık, hic ates falan olmadi zaten ağız yoluyla verilen bi sase seklinde asi. Yan etkisi falan olmuyor genelde. Fiyatını hatırlamıyorum ama okul doneminde hatta oncesinde de İshal zaten cok yaygin bi hastalik oldugu icin koruyuculuk acisindan yaptirmanizda fayda var