Deleted12 Cgdem-1 sezeryandan 1 gün sonra yaptım. Yara yerinde bant falan yoktu normal ayakta duş aldım. Hiç birşey olmadi. Istersen bant yada gazlı bez koyabilirsin yaraya.
1prens1prensesannesii Cgdem-1 1 gün hastanede yattım. Ertesi gün geldiğim de yaptım hemen. Su geçirmez bant vardı
Gorkeminannesiii Cgdem-1 sezeryan oldugum gün hastanede olmuştum banyo okadsr iyi gelmiştiki rahatlayıp uyumuştum o gece 🤭
Newmom2020 Cgdem-1 hstaneden gelir gelmez annem beni yıkamıştı, yüksek bir tabureye oturdum, annemde dikişli bölgeye getirmeden beni liflemişti, sonra ben durulandım çıkarken de yardım etmiş sağolsun, sonrakiler kendim yine tabureye oturarak yaptım.
leylasnsy Doğumdan bi gün sonra hastanede çok güzel duşumu aldım. Aslında kayınvalidem ve annem yıkadı beni 😊 şampuan filan çok güzel yıkandım. Tabi acı hissi olacak ama sıkıntı olmuyor bi bant var su geçirmiyormuş doktor sorun olmaz dedi. Sonra hazırlandım oda da çekim yaptırdık😍
Aysbglem Cgdem-1 canım sezeryan bandı kullandım rahat oluyor hastahaneden cıkar cıkmaz eczaneden sezeryan bandı aldım yapıstırdım ablam yardımcı oldu dus alırken zaten egılemıyoruz ya
Dmt-01 Cgdem-1 yok hiç acı olmadı iki banyomuda görümcem yaptırdı valla ayakta duş aldım zaten görümcem keseledi iyice ameliyat yerini ellemedi sadece hiç acı olmadı ama