Biz de sohbet ediyoruz. Zeka kartları var. Jimnastik halısında da vakit geçiriyor. yüz üstü zaman geçirtiyorum o arada önüne 1-2 oyuncak veriyorum. Ellerimi izlemeyi seviyor o yüzden ellerimi çok sık gösteriyorum. Ellerinden tutup sağa sola doğru vücudunu çeviriyorum dönmeye alışsın diye. (2 ay 26günlük)
benim de bi sorum var. Gece emziriyorum. Biraz kucağımda pışpışlıyorum dalınca yatırıyorum ve uyuyor. Ama gündüz aynılarını yapıyorum yatağına koyduğum gibi uyanıyor. Sizinkiler nasıl?