Arkadaşlar benim bebeğim 6 ay 27 günlük ek gıda tadımlarımız bitti meyve yoğurt verdim sebzeleri haşlayarak verdim karışık da verdim şimdi ben ne zaman öğün olarak vereceğim mamayla besleniyor bebeğim arasında kaç saat olmalı?bir de şimdi yemek gibi mi yapacağım sebzeleri yoksa hep haşlama mı yapıp verecem?kafamda deli sorular yardımcı olur musunuz ☺️