3 aylık kız bebeğim var. 36. Haftasında 45 cm doğdu. Çok kısa doğduğu için boyu acaba normal mi diye kafama takılıyor doktor normal dedi ama onlar büyük bir aralığa normal diyorlar. 3 ayda sizin bebişlerin boyu nasıldı. Aslında normal gibi geliyo ama bazen içimi bir korku kaplıyo yine de