Miniksusam_1 40 gün olcak nerdeyse ama Doğum parası olan 300 tl hala yatmadı ödeme aşamasında gözüküyor alan varsa böyle geç mi yatıyor bilgisi olan var mi me zaman ödenir
Selin93 Miniksusam_1 çocuk parasından mı bahsediyorsun canım? Kaymakamlığa başvuru yaptıktan sonra en geç 2 ay içinde yatıyor.
Linafiliz Miniksusam_1 edevletten ptt tarafindan sahis odemeler kismina bakin orda odenip odenmedgni gorursunuz o baktiginiz yerde odense bile odeme asamasinda yaziyor dedigim yerden kontrol edin yatmis olabilir
Dmlyldrm Miniksusam_1 e devletten kurum ödemeleri yazıp bakacaksın canım o baktığın yerde hep ödeme aşamasında yazıyor. Muhtemelen yatmıştır sana da dediğim kısımdan bak.
harley Miniksusam_1 canım 300 tl haricinde eşinizde baksın e devletine ona da 200 yatması lazım 500 tl almıştık biz
Umaayyy harley eşe yatan para İçin ne gerekli her babaya mı yatıyo sigortalı memur olarak ayrılıyor mu.Eşim özel şirkette çalışıyor bizimde 300 TL hala ödeme aşamasında görünüyor.Eşime de yatar mı acaba
harley Umaayyy google dan bakın bakalım doğum parası yazıp. Eşim sigortasını durdurmuştu o zaman eşime yatmıştı
Bayramayaz03 Umaayyy asker eşiyim ama oğlum 14 aylık hiç bir ücret alamadık nereye başvurma lazım tekrar
Miniksusam_1 Umaayyy oda sut parası 225 falan heralde bikerelik yatıyor edeniz veya size hanginizin sigortası varsa
DurununAnnesi12 Miniksusam_1 bende de öyleydi ptt gidin öğrenin bazen yatıyor ama hala ödeme aşamasında olarak gözüküyor sistemden dolayı
Balkupum2505 Miniksusam_1 e devletten kontrol ediyosaniz orda gostermeye biliyo. Bende süt parasininalmak icin gittigimde tesaduf yattigini ögrendim öyle aldim ki sureklide takip ederdim yattimi diye