kızlar merhaba nasılsınız öncelikle umarım iyisinizdir .Benim size sormak istediğim bir kaç şey var ben çocuk gelişim sertifikası almak istiyorum özel olarak üniversiteden .Açıköğretimden yüz yüze eğitim tamamladım tam puanla ama normal açık öğretim de geçmem gereken 10 kredilik dersim var .Bebeğim 5 bucuk aylık benim de onun da zorlanmayacağı bir işe girmek istiyorum daha önce ilaç firmasında makine operatörüydüm ama çalışma saatlerinden dolayı o işe devam etmeyi düşünmüyorum.Sizce bu sertifikayla özel kreşlerde iş bulabilir miyim bu şekilde çalışan var mı ? veya ben aldım bir işe yaramıyor diyen ? Alırsam sertifika kreşler kaç saatlik derslik sertifika istiyor benim almak istediğim 420 saatlik yanlis hatırlamıyorsam eğer, iş görür mü? Bir de halk eğitimde verilen kurs sertifikasıyla bunun bi artısı eksisi var mı iş bulma yönünden tavsiyelerinizi bekliyorum