Kızlar aşı oldum bugün. Biontech oldum. Hemşire bana 3-4 saat emzirme dedi ama sonra çocuk doktoru aşı olduktan sonra emzirmiş çocuğunda antikor olmuş dedi. Ben de en fazla 2 buçuk saat emzirmedim, inşallah problem olacak bir şey yoktur bilmiyorum 🤷♀️