Zerrinakarsu Arkadaşlar bebeğim perşembe günü 2. Doz rotateq olacak merak ediyorum birincide birşey olmamıştı ikincide de aynı mı olur kimisi çok kötü Keşke yaptırmadaydık yazmış korktum 🤐😔
Dilara-06 Bizde hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür zaten iğne bile değil ne kadar kötü olabilir ki menenjit zor oluyor sadece ateş vs.