Tazeanne16 Damlaymz aynen öyle ihmal etmeyin, kreşe anaokuluna giden cocuk daha cabuk hastalanıyor malum...
Damlaymz Arsem ah valla kolay olsa geleceğim ankara etimesguttaydım yeni taşındım istanbulada göçebe kuş misaliyim🤣
Brcstndg Damlaymz menengikok oldu oğlum. 9. Ayda ilk dozunu oldu 13 te de 2. Doz olcak. Ama ben bexero da yaptırmak istiyorum zaten o kombin aşı. Onu da sorcam.
[silindi] Damlaymz 4. ayda bexsero yapıldı. 6. ayda 2. doz ve 14. ayda 3. doz yapılacakmış. ayrıca 12 aylıkken de nimetix yapılacak
Sedaras Damlaymz bugün hemşiremiz menenjit aşısı için 3 yaşına kadar yaptırılır dedi eğer bir yaşından önce yaptırılırsa 2 doz bir yaşından sonra yaptırılırsa tek dozmuş isteğe bağlı ama yaptırın dedi
ARZU83 Damlaymz Bana doktorumuz 3 doz şeklinde olacağını 7.ay 9.ay ve 13. ay şeklinde vurdurmam gerektiğini söylemişti. 7.ay kontrolüne gittiğimizde ilk dozunu vurduramadım çünkü sağlık ocaklarında 6.ayda yapılması gereken hepatit b ve çoçuk felci aşısı ellerinde olmadığı için geç vurdurmak zorunda kalmıştık. Aşılar üst üste gelmesin diye 8. Ayda ilk dozunu vurdurdum. Diğer dozlarda 1 ay ertelenecek dedi. Yani ikinci dozu 10 üçüncü dozuda 14.ayda yaptıracağım. 8 ve 10.aylarda bexsero 14.ayda nimenrix olacak dedi.
gulsenkonakli Damlaymz selam yeniden😁 kızım 9 aylık. Yarın ilk dozu olacak bir de 13 aylıkken olacak (bu olacağı a, x ,w bilmem ne hepsini kapsıyor). Bunlara ek olarak b tip bexero olacak 3 doz, onlar ne zaman soracağım yarın. Totalde 5 doz olmuş olacak😊