Hamileliğimde halsizlik dışında hiç bir sıkıntım yoktu sadece sık sık uykuya dalardım hemen elim kolum kalkmaz yatardım ilk zamanlar onun haricinde bir ağrım sızım olmamıştı. Şimdi oğlum 6.5aylık ve yine öyleyim umarım yorgunluktandır adet de olmadım hiç kestiremiyorum😬 inşallah değilimdir ya eczane de uzak kalkıp ona gitmeye bile halim yok😞