Secl Buzlukta ağustos 25inden tavuk göğsü kalmış aldığım gibi atmışım kalmış şimdi yapsam zehirlenirmiyiz yaa
Krgztuba Secl yok döndüğü icin bozulmuyor bizimkide öule indirimden alıp atıyoruz buzluğa daha yeni çıkardım hatta akşama yapıcam bişey olmadı yaşıyoruz hala 😂🥰
sademinannesi Secl tarihi geçmeden dondurulunca herhangi bir şey olmuyor bende indirimde alıp buzluğa atıyorum hep tarihi geçtikten 3 ay içerisinde tüketilmeli diye biliyorum
Fevziyeakdmr Secl buzluktaysa hiçç bişe olmaz 2 ay 3 ay durabilir diye biliyorum buzlukta. Bizde çok öyle yedik zaten yoksa tarihleri çok yakın ondan bende alır buzluğa atarım
Secl Pares ay nebiliyim bozulur derler ya korktum bende sizlere danısaym dedim cıkarayım yahuuu ozamab😂😂