Merhabalar, benim oğlum 7 ay 4 günlük yaklaşık 1, 5 aydır ek gıdaya başladık ama ilk iki hafta 3 gün kuralı ile ilerledik herşey yolundaydı fakat sonra ne olduysa 1 aydır hiç bişey kabul etmiyor ne versem öğürüp çıkarıyor ne oyunlar ne çabalamalar hiç bişey fayda etmiyor sizde böyle durumlarla karşılaştınız mı bu dönemi nasıl atlatabiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim.