leynanin_pembemantosuu Bmolo ben 40 abdestimi aldım ertesi sabah gittim ne acı ne sızı hiçbirşey yaşamadım zaten kanamam 2 haftalıkken bitmişti iyikide hemen gitmişim 40ım çıktıktan 4 gün sonra adet görmeye başladım emzirmeme rağmen 1 yıldırda düzenli görüyorum ☺️
Ikigozumuncicegizeynep Deletedmom27337 bnde 40 im çikmadan gittim eger sezeryansa (benimki öyleydi)dikis yerine ellemesin sorun olmuyo
Bmolo leynanin_pembemantosuu dikisiniz varmıydi. İyileşti benim düştü dikişler ama ilk olunca acaba bişey olur mu diye tereddüt ediyor insan
leynanin_pembemantosuu Bmolo bende ilk kez doğum yaptım hastanenin acemliği yüzünden daha çata çıkar çıkmaz kestiler bayağı dikişim oldu bu yüzden 2. Haftada dikişlerim düştü 40 ım çıkınca gittim dediğim gibi ağdaya endişelenme korkma hiç acım yada kanamam olmadı hassasiyetimde yoktu normal ağda acısı oldu
Fks65 Bende 40 çıkınca yaptırdım, sezaryen doğumdu. Dikişin olduğu yeri de aldılar ağdayla bir şey olmadı ana doktorunuza sorun isterseniz