kutsalmavi Merhaba sevgili anneler benim kızım da gaz problemi olmadığı için Allah’a şükür ne yapılması gerektiğini bilmiyorum tecrübeli anneler size sormak istedim arkadaşımın kızı 1 aylık gazı var Hiçbir ilaç etki etmedi ne önerirsiniz?
Birmuallime kutsalmavi düzenli gaz masajı günlük ılık duş ve sap simplex iyi geldi bize bütün damlaları denemiş mi
Tugba19_ kutsalmavi kimyon gaza çok iyi geliyor arkadaşınız yemeklerine kimyon katarak yerse bebeğine gaz konusunda çok iyi olur ben öyle yapıyordum. Gaz damlası da biogai çok iyi bi damla hergün aynı saatte vermeniz lazım ve buzdolabında durması gerekiyor o da sıcaklığında değil. Bir de masaj çok önemli bebe yağıyla ya da acı elma yağıyla karnına ve ayaklarına masaj yapsın. Emzirincede gazını almadan yatırmasın.
miniikprens Nurse harveys colex ve biogaia damla düzenli kullanırsanız etkisini görürsünüz inşallah 🌸
Emirinannesiiiiiiii Valla 1-2 çay kaşığı rezene çayı veriyorum bacaklarını hareket ettirdikçe çıkartıyor gazını🥰