Musam Ne durumdasınız kızlar ? Uyku sorunu yaşıyorum durduk yere ağlama krizleri uyuyor en fazla 20 dk gece sık uyanıyor ağlıyor valla napacamı şaştım atak mıdır nedir bir an önce bitsin artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom5493 Musam yarın tam 4 aylık oluyoruz 2 haftadır uyku nedir bilmiyoruz her saat başı uyanıyor memeyi alıyor orda uyuyor tam koyuyorum yerine başlıyor ağlamaya ya memede uyuyacak ya emzirme yastığının üstünde gündüzleri hepi topu 1 saat uyuyor
Ebru7 Bizde 3 bucuk aylıgız yazacak takatım bıle yok mu ağlıyorum bır yandan uyutmaya calısıyorm yok yok yok. Nette dolanıp duruyorum çare bulmak için ama yokkk