_ekimucizesi_ Kuzetosunannesi ben yaptırdım doktorlara sordum kesinlikle yaptırılması gerektiğini soylediler hastalanma bile hafif geçirir dediler inşallah kuzularımız hep saglıklı olur durumunuz el veriyorsa bebisi iz için yaptırın ihmal etmeyin derim 💕
Kuzetosunannesi _ekimucizesi_ rotayı yaptırdım bu gün rabbim onlara sağlık versin hiç hasta olmasınlar inşallah 😍
Ballilokmaayse Eceock yok benim ki nimenrix ve bexsero.nimenrix ilk dozu 3. Ay da ikinci dozu 5. Ay da yaptırdım.bexsero b tipi menenjit aşısı daha yeni girişi olmuş türkiyeye ilk dozu 5. Ay da yaptırdım.rotarix de 3. Ve 5. Ay da yaptırdım
Busra16 Kuzetosunannesi canım bana sağlık ocağında ki hemşire hanım önerdi maddi durumun el veriyorsa yaptır dedi bende yaptırıcam inşallah.