Merhaba kızlar 4,5 aylık oğlum var 40ından sonra vücudu dökmeye başladı gitmediğimiz doktorlar kullanmadığımız kremler kalmadı alerji testide yaptık birşey çıkmadı. Sonra doktor egzama dedi ve kortizonlu krem vermeye devam etti açıkçası kullanmak istedim o kremleri ama mecbur azar azar sürüyordum. Sonra araştırmaya başladım karşıma bi aktarın sayfası çıktı paylaşımlarında bebekler benim oğlum gibi ve ondan daha kötü durumdaydı aktar bayanda konuştuk bitkisel sabun iki tane krem ve çay önerdi ilkte tereddüt etti eşim umutsuzdu o kadar şeyi denedik yok geçmiyor dedi deneyelim dedim sipariş verdik ve çok şükür ilk günden etkisini gösterdi çayı ben sabahları aç karnına 1 bardak içiyorum gündüz ve gece kre var onları sürüyorum ve yenmicek birkaç bişey var dikkat ediyorum çok şükür dünya varmış dedik.. uykusuz geceler çaresiz günler geride kaldı oğlum şimdi kaşıntısız rahat rahat uyuyor Allah razı olsun sinem hanımdan🤲🏻 Eğer böyle bir durumda olan varsa yardımcı olabilirim ♥️ RABBİM DERMANSIZ DERT VERMESİN🧡