Kızlar bebeğim 2aylık ilk ay çok güzel emdi ama şu bi aydır tükendim artık emmek istemiyor sadece emziriyorum mama hiç vermedim emmemek için nasıl ağlıyor sadece uyuduğunda verebiliyorum yada uyanıksa hoplaya zıplaya anca 10dkka sağlık ocagındaki hemşireyle konuştuk telefondan hastaneye götürün normal degil yapması dedi gittim sarılık hiç çıkmadı 1ay olmadan yarım kilo almış sesi iyi arıyor seni bulmaya çalıyor dedi doktor ama gel gelelim yine aynı acaba kulağı mı ağrıyor hiç bakmadı kulagına yada normal mi emmiyor mama veriyimi sütüm var ama emzirmeyi çok istiyorum lütfen yardımcı olun😏😏😏😏