Bebegim_34 Kızlar 4 aylık bebeğim 6.680 çıktı kilosu nasıl sizce bide aşıdan sonra 38 i geçmeden ateş düşürücü verme dedi doktor ama ateşi yok şuan gece çıkar mı
Sermec27 Bebegim_34 kılosu gayet ideal kaç doğmuştu ayda 500 1000 arası alıyorsa normal evet 38 i geçmeden ateş düşürücü verilmemesi gerekmiş bizim ikinci ay aşısında akıllı hemşire gider gitmez ver dedi bende verdim ateşi cıkmadı şükür ama ateşi cıkarsa vermek gerekirmş
Daisygirll Benim de 4 aylık ama kilomuz düşük 5800 çıktı boyumuz da 58 cm reflümüz vardı sürekli kusuyor ondan alamıyor kilo sanırım
Daisygirll Bugün yaptırdıysanız aşıyı gece ateşi çıkar bizimki çok huysuzlandı aşıdan sonra ayak altlarına limon sürün ateşi çıkınca