Bebeğim 8 aylık ve 1 aydır 2 tane alt dişleri var ve mememi bikere ısırdı tam ısırdı bir haftadır emzirmk kabusum oldu ağzına aldığı an canımdan can çekiliyor. Biber gibi yanıyor. Devamlı emdiği içinde yara ıyıleşmiyor aksıne ilk gunlerden daha kötü oldu ve iltihap kaptı lanolin krem normlde yarayı iki seferde geçirrdi çok etkiliydi ama buna fayda etmedi.göğüs ucu silikon aldım bu sefer de bebeğim tutmadı Tam meme ucunun altı bitiş noktası resmn açık yara oldu nasıl geçick Allah aşkına hii geçmicek gibi geliyor varmı böyle bişeyle karşılaşan yardım edin nolur. Doktora mı gitsem okuduğum kadarıyla antibyotikli krem veriyormuşlar