Bentabijii Vestel kullanıyorum çok kötü çöp resmen hemen yoruluyor ısınıyor aşırı ses çıkarıyor blendir yaptıklarım içine tekrar giriyor artık oluyor.Temizlemesi kolay makinası güçlü kullanıp memnun kaldığınız blendir seti var mı ?
Msbebek Bentabijii Braun canım en iyi blender bence ✋🏻 satış personeliyim 😃 şikayet sıfır denicek kadar az
CanK Bentabijii karaca dan set halinde almıştım 4 yıldır kullanıyorum çok güzel. Anneme yeni aldık fakir den asla iş görmüyor. Arkadaşlarım felan da seninki çok güzel yapıyo diyolar
bahar95 Bentabijii dün gördüm A101de arzum ve Shafer marka ikiside iyi bende almayı düşünüyorum küçüğüde büyüğüde var