Ne yapacagimi şaşırdım gerçekten.Ben alerjik astım hastasıyım.Bu yüzden evimin hep temiz olması gerekiyor.Kızım 15 aylık hiç duröayan bi bebek 1 haftadır kızım hep huysuz agliyor o yuzden evi hiç temizleyemedim. Dun gecede astım krizine girdim hastanelik oldum.yurtdısındayım kimsem yok esım sabah gider akşam gelır hıc bı faydası yok.Kızımı krrşe versem erken mi acaba? Gğn içindr temizlik yapmak için kızımı nasıl oyalayabılırım bılmıyorum.Bi donemtv açıyofuö temizlik yapana kadar doktor yasakladı artık gercekten cıldırmak uzereyim .Ben bu bebegi evde baska turlu nasıö durduracagım. Eşimde diyoki 6 aylıgına senı turkiyeye annenlere yollayayım gıt ek istemiyorum kızım babasından ayrı kalmasın dıye. Kısacası sizden bi fikir ıstıyorum kızımı gun ıcınde nasıl oyalayabılırım sız temizlik yapmak ıcın nasıl oyalıyorsunuz.