Oglumcanim_ 2 aylikken yaptirdik, iyiki erken yaptirmişiz diyorum. Cünkü 6 aydan sonra hareketlendikleri icin pipisinin üzerine yatınca canı yanabilir. Ama oglum 3 günde toparlandi, ama huysuzluk oluyor illaki. Dikişli yaptirdik bizde. Dikişleri kendiliginden düştü.