Ben 10 gün sonra gittim ama dikişleri aldırmak için sonra tekrardan muayeneye gittim rahim toparlanmış mı diye ve kanamam çok az geliyordu ilaca başlattılar rahim baya geç toparlamıştı kendini o ilaç sayesinde kanamam oldu ve o içerde kalan pis kanı atabildim