arzumuratyaman Hanımlar merhaba☺️🙋🏻♀️ 3 aylık bebeğim var ve kanguru almak istiyorum. Hangi marka ve modeli önerirsiniz? Şimdiden teşekkür ederim🥰
GiybetReis arzumuratyaman ben 3 aylıkken bagi almıştım sevmedi. Sonra arkadaşlarım tarafındna da fark ettim ki doğar doğmaz koymak lazımmış ki alışsın😅
arzumuratyaman GiybetReis dışarda hep bebek arabasıyla gezdirmekten bende daha almadım anca karar verdim umarım alışır🥰