Sunshinemom Nerdeyse 1 aylık olduk ama uzamış sarılığımız varmış. Yaşayanlar ne zaman geçti neler yaptınız? Sık sık emziriyorum.kilo alımı iyi.bez doldurması iyi. Hiçbişeyde sorun yok ama sarılık gitmiyor iyice stres yaptım artık
Mom345 Sunshinemom cnm biz 2 aylıkken farkettik durumu doktor sarılık var diyordu sonra vücuduna bakıp he Tmm diyordu uzamış sarılık olduğu için söylememiş başka doktora gittim bütün testleri yapıldı temiz çıktı hiç birşey yapmadık normal zaten sürekli emiyor dı vücudu 3 ay dolunca açılmaya başladı en spn gözlerden silinir miş 4 aylık olunca gözleri de beyazladı
Noname21 Sunshinemom 2 bucuk ay sürmüştü. Bol besleme ile geçiyor. Korkma aratmadığı sürece sorun yok biz fototerapi de almistik
Yunusasaf Sunshinemom gözünün beyaz kısmında vardı bide burnunda vardı 2 buçuk aylıkken tamamen geçti çok şükür
Ikizleriminannesi 2 aylik olunca geçti anlıyorum seni o dönem bende cok korkmuştum ama geçiyor sık sık emzir