Ceren-06 kader_044 29 temmuzda da benim oğlum doğdu bizde de var aynı durum bephantol sürüyorum geciyo bi süre sonra tekrar oluyo hâlâ kalıcı bi çözüm bulamadım 🤦🏼♀️
Annecibebekler2 kader_044 emen bebeklerde bu sivilceler olur, dokunmamalısınız. Bu sütünüzün yağlı olduğunu gösterir.
E_doga kader_044 bir k güne geçer sonra tekrar çıkar yine geçer. Çok önemli birşey değil bu nerdeyse her bebekte olur takılmayın