-Yasminnn_75_ Kızlar bebeğim 4aylık ve ayaklarını kasıyor kollarını hareket ettiriyor bunu aralıklarla yapıyor bebeklerin de böyle karşılaşan var mı
Ask35tego -Yasminnn_75_ bunu benim oğlum da yapıyor nöroloji götürdüm şükür sıkıntı yok ancak bu ay tekrar kontrol edecekler Allah tüm yavruları korusun Sıçrar gibi mi yapıyor bı anda
-Yasminnn_75_ Havvakck uyanıkken yapıyor ve gece uyurken izledim gece de biraz yapıyor bende evhamlıyım hemen kötüyü çağırıyorum bişey mi oldu diye üzülüyorum
-Yasminnn_75_ Ask35tego amin inşallah 🙏 sıçrar gibi değil ayaklarını dümdüz yapıyor kasıyor ellerini de bazen vücuduna vurur gibi hareket ettiriyor
-Yasminnn_75_ Havvakck hareket ettirirken değil ama gün içinde ellerini yumruk yapıp ağzına götürüyor kıyafetini yumruk yaparak tutuyor
Havvakck -Yasminnn_75_ bebeğinin hiçbirlşeyi yok emin ol bende burda biri post açmış bakmaz olaydım ondan beri kafamda kurdum çocuğun her hareketinden bişey çıkardım halbuki hepsi normal miş