deletedmom775 Kızlar 2 ay 20 günlük kızımın Tsh değeri yüksek çıktı bugün yine doktora götürücem tedaviye başlanacak dediler var mı başına böyle bişey gelen 😞
Yalin deletedmom775 yasamadik cok sukur ama daha bugun okudum, erken taniyla oral yolla verilen ilac tedavisiyle kontrol altina aliniyor ve normale dönuyormus. Dilerim siz de hizla güzel sonuclarinizi alin
arzu_duru İlk 6 ayda teshis önemli canım benim kızımda topk kanında yuksek cıkmıstı sonra düzeldi ama cok arastrdım ilac kullanacak sonra gecme ihtimali fazla üzülme