Hanımlar merhaba. Benim çamaşır makinem banyoda duruyor. Hep ıslandığı için yıpranıyor. Üzerine örtüler aldım ama kayıyor. Çamaşır koyup alacağım zaman komple kaldırmam gerekiyor filan. Hem zahmetli hem de sürekli düzeltmek gerekiyor. Şöyle silinebilir naylonumsu banyoya uygun kılıf gibi bir şey bulabilir miyim ki. Aranızda kullanan var mı? Haftaya misafirlerim gelecek ve şu yamuk yumuk kılıf görüntüsü beni sinir ediyor