Hilalrkmn benim oğlumda ayın 2 sinde 1 yaşına girdi. Bugün aşı yapıldı. Ebe 15 gün içinde yapılması lazım demişti bana. Memlekette olduğum için geciktirdim bunu maalesef. Bence sen bi sağlık ocağına git aramalarını bekleme ya da numara varsa sen ara söyle aşı yapılmadı diye