Merhaba hanımlar ben çalışan bir anneyim çocğmn artık bezi bıraktırma zamanı geldi geçiyor diye düşünüyorum çünkü 2 aydır falan çocuk bile bezi çıkarıyor sürekli çiş diyor lavabo gösteriyor ben akşam geldiğimde izinli oldğum da götüryorum alıştırmaya çalşyorum ama annanesi babannesi zorlanmamak için tekrar bez takıyorlar gün içinde nasıl bir yol izlemeliyim??