Merhaba hanımlar cuma günü sabah uyandık ki eşimde ve bende grip belirtisi var burnumuz akıyor hapşırıyoruz.öncesinde hiçbirşey yoktu gayet iyiydik hafta sonu bitki çayları içtik ,c vitamini falan aldık iyi beslendik düzelir gibi olduk ama bende dün koku kaybı oldu. Eşimde bende test yaptırdık ikimizde negatifiz. Eşimde sadece burun tıkanıklığı var şuan, bende ise koku alamama (burnum tıkalı değil,rahat nefes alabiliyorum) ve daha önceki grip oluşlarımda koku kaybı yaşamamıştım bu ilk .sizce testler güvenilir mi başına böyle bir durum gelen varmı?