ElifS95 Merhabalar 😍 benm 5 ay 9 günlük ikizlerim var ilk 4 ayımız malesef çok zordu gazımız vs de vardı bizim ama 4. Aydan sonra her şey düzene bindi.
Genelde yatmadan son beslenmelerini en geç 9 buçukta yapıyorm biz ek gıdaya da geçtik doktor tavsiyesi üzerine. Daha çok yatmadan önce mama yerine ek gıda yediriyorum daha tok tutuyor karınları doyduktan sonra bezlerini değiştirip beşiklerine koyp karanlıkta uyutuyorm sbah 6 6 buçuğa kadar uyanmadan uyuyorlar eğitim vs de vermedim bi anda düzeldi çok şükür hatta doktorumuza da sordum bu kadar aç uzun uyumaları normal mi diye daha ne istiyorsun diyor 🤣 ama işte bizimde gündüz uykularımız pek fazla yok 20 dk yarım saat uyuyup uyanıyorlar hep