Kucukadamimm Hygge Ben ek gıdaya başlayınca alacaktım . Doktorlar öyle öneriyor ağız bakımı olsun diye ama eşim onada karıştı aldırmadı 😑 şimdi dışı çıkmışken heba olmasın . Araştırıp alcam bitane .
Hygge Kucukadamimm Alın tabi. Benim oğlum suyu bile zorla şiringayla içiyor hala. Şuan 11 aylık, dişlerini fırçalayabileceğimizi sanmıyorum 😅 Birkaç ay daha bekleyeceğim
Mom262 Kucukadamimm hmm olsun canı sağ olsun da Allah bağışlasın benimki dişi olmadan parçaladı göğsümü acıyor dişi olsa nasıl olur dedim 😂
Kucukadamimm Mom262 😊 kaşınıyordur yazık yavrum kıyamam 😊 bizimki de biberonu ısırıyor 😂 aynı olur mu memeyle bilmem de. 😂 Baya ısırıp çekip sunduruyor 😂😂
ketcapli_lahmacun Kucukadamimm valla 2 ay içinde tamamlandı diyebilirim alt 2 dişinin çıkması. 😅 İşte şimdide üstleri bekliyoruz.