Herkese selam kızlarrr
belki dertten sayılmayan ama kendime cok dert ettiğim bir sorunum var yardımlarınızı bekliyorum kızımın alttan 2 dışı 5 aylıkken cıktı suan 7 aylık ve üst dişleri de geldi geliyor biz de diş buğdayı yapılır eminim ki bir coğunuz biliyorsunuzdur. Kızımın düş bugdayını 1 ay sonra falan yapacagız ve ben yemekli yapmayı düşünüyorum kurbanını kestiricem kızımın öncesinde yemek verecegim sonra diş bugdayı umarım anlatabilmişimdir🤦🏻♀️ Fikriniz var mı bu konuda bugdayın yanına kek pasta birşey yapmalımıyım sizce evi süslemelimiyim masa hazırlamalımıyım valla kafam allak bullak bi yardım ediverin 🌸