Duyulurum Ayccakmsl neden sürekli test yapıyorsunuz ki bu konuda biraz evhamli misiniz? Yoksa bu belirtileriniz var diye mi test yaptınız
Lizbon Ayccakmsl Eğer ki çok yeniyse suan regl olmasanız bile suan bu sekilde cıkması normal tabi siz güzelce korunmaya devam edin regl olmasanız bile hamile kalma olasılıgınız baya yüksek cünkü