Ayccakmsl ayyy canım benim yaaaa anlamadım ben olayıııı … çok iyi biliyorum o duyguyu 😂 3 aylık oğlum var bende yeni doğum yaptım ve gecen ay sürekli ağlıyordum bende böyle hamile gidi hissediyordum bütün belirtiler vardı … gittim hemen tahlil verdim negatif çıktı .. bence değilsin bazen böyle çıkabiliyor 0,2 0,4 vs vs … ama yine de bir kaç gün sonra tekrar dene ne kadar oldu doğum yapalı ?