2halime Canım hastanede çalışıyorum vakalar şuan çok fazla ki Ekim ayında daha da artar . Bizde kendi aile içinde kutlayacağız . O da sadece fotoğrafı olsun diye . Yoksa çocuk bir şey anlamiyor bana kalsa kutlamam 😂
Aileleri bir araya getirsen suratsız olacaklar aynı ortamda durmak istemiyorlar senin morelin bozulur bebeğinin doğum gününde