Glchn_shngl şu özele gitme diyenleri pek anlamış değilim… eğer durumun müsaitse söylediğim doktoru şiddetle öneririm denemeni isterim boş yere tahlil yapmaz tespitleri nokta atışıdır her yazdığım da cevap verir özellikle geleyim mi siye sorarım o beni yönlendirir gel ya da gelme diye. Seni biraz aydınlatmak için En basit örneğini verebilirim hem özel hem kadın doğumda bir sürü doktora götürdüm kızımı ve sadece hasan bey bana ilk muayene de kalpte bi delik var takipte kalınması gerek dedi. Ayrıca hangi doktor iyiyse ona yönlendirir ister devlet ister özel de olsun (kendi bakmadığı dallar için söyledim bunu çocuk kardiyolojisi vs)