Efem123 Kızlar bize sağlık ocağı vegaferon vermişti iyi değil diyorlar bide bebeğim çok kusuyor sanırım o yüzden bu nutrigen ferromixin kullanan varmı doktora srdum bunu öneriyorum dedi bu ilaç nasıl bilgisi olan varsa yazabilirmi?
Efem123 Beycaamommy bizim doktromuz yok ben sadece sağlık ocağına gidiyorum çocuk Hastanesine gitmiştim orda doktora srdum vegeferon kullanıyorum kusma yapıyor galiba o diye oda bu ilacı vermişti ben bunu öneriyorum herkese dedi