Bebeğim 2gün sonra 8aylık olacak. Yemekleri eline veriyorum herşeyi ağzına götürem oğlum yemeği götürmüyor mıncıklıyor mesela sabah pankek yaptım eliyle mıncıkladı yemedi bende kaseye ufaladım labne karıştırıp kaşıkla yedirdim. Bu blw 8.ayda olması gerek değil mi😃ayrıca dişimiz yok hiç o yüzden katı şeyleri vermeyi korkuyorum salatalık filan kopup boğazında kalacak gibi oluyor zaten yemiyor eline verince