NiIara labne kendim yapıyorum (kiri denemiştim gayet sevdi) 😂 peynir kullanıyorum genellikle az tuzlu ya da tuzsuz. Mandıradan peynirleri çok güzel tuzsuz loru falan çok iyi. Normalde Peynir lor falan kayınvalidem yolluyor kendileri yapıp. Olmadığında böyle götürüyorum😅