Ozi12345 artık öyle zorluk çekeceği bir dönemde değil ki neden öyle düşünüyorsunuz? Bizim dönemlerimizde üç kişi otururduk sıralarda ondan zor olurdu. Çok az kaldı artık üçlü oturmalar. Hele ki bizimkilerin zamanına… çocuğu zorlamak sol eliyle rahat ettiği kadar sağ ile yapmakta sıkıntı çekeceği için yetersizlik algısı oluşturur çocukta. Özgüven problemi yaşar, yapamıyorum işte yapamıyorum diye baştan pes eder her şeyde. Akışına bırakmak en iyisi