Bebeğim 2 ayı bitti ve doğduğundan beri uykucu.mesela gece olunca 8 de uyur 2 saatte bir emmek ıcın kalkar gece bazen bir buçuk saatte bir kalkar emzire devam eder uykuya. Gündüz de aynı sabah 8 de kalkar emzirirken biraz oynar kaka falan yapar sonra uyur. Gun ıcersınde emmek ıcın uyanır yıne biraz uyanık kalır uyur . Normal mi bu durum cunku kıme sorsam uyumuyor bebekleri