Browni_61 papatyasevdalisiii Ilk fotodakinden var oğlumun tabani ayni modeli farkli giydiriyorum arada yurutece falan koydugmda giydiriryorm genlde.Gayet kullanışlı alti sert deil acitmaz hmde
ikiprensannesi_gul papatyasevdalisiii sert taban tırtıklı bulmaya çalışın rahat olur bide ilk ayakkabıları olucağı için çok dikkat edin basmaya alışıcak çünkü