Ezgiasya benimde 4, 23 günlü daha hiç dönmesi yüz üstü yatınca çok az kalabiliyo sevmiyo ağlıyo hemn daha yeni kontrolümüz vardı doktor gayet normal lütfen hiç bir bebekle kıyaslama yapmayın dedi başkasının kucağındayken sizi bakıyısa gülüyosa bizim için yeter dedi