Merhaba bebegim 6 aylik. 6 aydır prima kullanıyorum bi sorun yaşamadım simdi ise bebegim hep pişik oluyor özellikle kasık bölgesinde. Pisik kremi sürmeme rağmen geçmiyor. Sudo krem kullanıyorum
Bezi değiştirmeyi düşünüyorum
Sorum şu hangi bebek bezini önerirsiniz.