Kızlar şöyle kullanıp çok memnun kaldığınız rimel markası söyleyin ya. Rimelimden memnun değilim çabuk kuruyor ve istediğim gibi yapmıyor. Kirpiklerin kısa ve ince. Şöyle dolgun ve uzatan rimele ihtiyacım var. Kullanıp memnun kaldığınız markalar neler acaba ?